wtorek, 12 sierpnia 2014

Mus bananowy z kaszą jaglaną i borówką amerykańską

Uwielbiam kaszę jaglaną, jest lekka, smaczna, a przede wszystkim bardzo zdrowa. Zawsze jadam ją raczej w formie słonej, dlatego też dla odmiany postanowiłam spróbować kaszy w formie słodkiego deseru. Deser ten zawiera wiele właściwości odżywczych. Kasza w nim zawarta wspomaga trawienie, banan jest źródłem witaminy C, potasu oraz błonnika natomiast borówka amerykańska obniża ciśnienie oraz poziom cholesterolu,a także przedłuża młodość.

Składniki (na 1 porcję):
- 2 banany,
- 1/3 szkl. kaszy jaglanej,
- borówka amerykańska (ilość dowolna).






Do garnka należy wlać szklankę wody, zagotować, następnie wsypać kaszę, gotować do momentu aż woda odparuje, wystudzić. Banany rozgnieść widelcem, wymieszać z ostudzoną kaszą. Przełożyć do szklanki lub pucharka. Wykładać na przemian z borówkami.
















6 komentarzy:

  1. Mniam! Wygląda smacznie! Uwielbiam takie rarytasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Był pyszny... zniknął w ekspresowym tempie :-)

      Usuń
  3. Zanim dojade do domu ze sklepu, to zawsze zdaze zjeść pudełeczko jagod...! Jeśli uda mi się opanować moje 'uzaleznienie' na pewno wyprobuje Twój przepis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie kaszę jaglaną :-) pyszny deser :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kasza i borówka, trafiłaś w moje kubki smakowe :)

    OdpowiedzUsuń